رئیس تضمین کیفیت و HSE شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه گفت: در راستای رشد و ارتقای سطح در تمامی ابعاد و تضمین موفقیت در بلندمدت، حرکت در مسیر تعالی سازمانی در دستور کار شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با موضوع تعالی و نوآوری پایدار سازمانی که توسط مرکز تعالی سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی شد.

در همین ارتباط، شیلا لیراوی، رئیس تضمین کیفیت و HSE شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسیناظهار کرد: با توجه به مفهوم تعالی سازمانی و خواست و حمایت مدیرعامل این شرکت، در راستای رشد و ارتقای سطح شرکت در تمامی ابعاد، کسب رضایتمندی همه ذی‌نفعان، ایجاد تعادل بین خواسته‌ها و انتظارات ذی‌نفعان و تضمین موفقیت شرکت در بلندمدت، حرکت در مسیر تعالی در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی افزود: سازمان‌های متعالی شواهدی بارز از عینیت یافتن مفاهیم بنیادین تعالی را در گستره سازمان خود به نمایش گذاشته و با پیشرفت در مسیر تعالی این مفاهیم در آنها شکوفاتر خواهند شد.

رئیس تضمین کیفیت و HSE شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه گفت: شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با حرکت در مسیر تعالی مفاهیمی چون رهبری و آینده‌نگری، نگرش سیستمی، مشتری‌مداری و ارزش‌آفرینی، یادگیری بهبود و نوآوری، مدیریت چابکی، مسئولیت اجتماعی و ... را عینیت بخشیده است.

لیروای درباره سایر اقدامات شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه در این مسیر نیز گفت: با تدابیر و حمایت‌های مدیرعامل و همچنین تلاش مدیران و کارکنان، شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ را در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ دریافت و در کمتر از سه ماه پس از آن موفق به اخذ استاندارد مدیریت سنجش میزان رضایتمندی مشتریان یا ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و مدیریت شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ در مرداد همان سال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین ارزیابی انجام شده توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان شرکت مادر، شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان موفق به اخذ رتبه یک در معیار «اهداف و استراتژی‌ها» در بین همه شرکت‌های گروه فولاد شده است.

لینک اصلی خبر در وبسایت ایراسین