مهندسان برای عزت و سرافرازی ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند.

شرکت فولاد مبارکه با تمام سختی‌ها و وجود تحریم‌ها توانسته است قله‌های علم و فناوری را توسط مهندسان این مرز و بوم فتح کند.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل شرکت فلز تدارک به مناسبت پنجم اسفندماه، روز مهندس یادداشتی در اختیار پایگاه خبری تحلیلی ایراسین قرار داد. در متن یادداشت محمدحسین قورچانی آمده است:

پنجم اسفند ماه در تقویم ایران اسلامی بزرگداشت روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندسی نام‌گذاری شده‌است. پیشرفت عمران و آبادانی میهن عزیزمان در سایه تلاش مردان و زنان و خستگی‌ناپذیری مهندسان که با عزمی راسخ و همتی بلند برای عزت و سرافرازی ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند حاصل می‌شود.

مهندسان حوزه صنعت و معدن که خاک و سنگ را به عمل کیمیا می‌کنند با تکیه‌ بر عزم و اراده والای خود و تلاش برای توسعه میهن عزیزمان توانسته‌اند جایگاهی ارزشمند در مسیر توسعه پایدار کشور برای خود کسب کنند.

شرکت فولاد مبارکه به‌معنای واقعی کلمه، ارزش روز مهندس را درک می‌کند، چرا که با تمام سختی‌ها و وجود تحریم‌ها توانسته است قله‌های علم و فناوری را توسط مهندسان این مرز و بوم فتح کند و بخش زیادی از پیشرفت خود را مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های این بزرگ‌مردان بوده و هست. شرکت فلز تدارک مفتخر است در خانواده گروه بزرگ مبارکه باشد و با تیم مهندسان جوان خود در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار دارد.

در این روز ارزشمند سعادت برای ایران و سربلندی برای مهندسان گرانقدر و پیشرفت روزافزون برای کشور عزیزمان آرزومندم.